Friday, December 5, 2008

HAHA KEMBALI BEROPERASI / SURAT PEMBACA

Okeh...pasnih serik da aku nk on9 time kilat2 lebat.RM 200 lebih da sen gua kena labur huhu.Apa pon kite ke surat pembaca yang datang 5 hari lepas.

Assalamualaikum

Apa khabar saudara Amri?
Harap sehat sejahtera.

Saya berminat untuk mendapatkan R.E zine #1 RM 4 dengan proses trading " G.I.T The Idiot" cd rilis yang saya beli dengan harga RM 8.Selebihnya keep the change.

Harap saudara Amri setuju dengan tawaran tak seberapa saya.

Jika ada rilisan terbaru daripada saudara Amri, sudikanlah inform kepada saya.

Okehlah, Ini alamat saya...Reply A.S.A.P

Mohd Tarmizi Saadon
No 30, Jalan ST 1c/10
Taman Anggerik,
Bandar Baru Salak Tinggi,
43900 Sepang Selangor
tel - 012203xxxxx

Emel - terryrotten@rocketmail.com

Jawapan :
Aku dah lupe aku tulis ape...Tapi pastinya aku setuju je bab trade2 nih.

No comments: