Wednesday, December 3, 2008

ARGHHH!!!

PC sang editor rosak tang motherboard, power supplies...so tgh x ber'gaji lagi nih...so kena tunggu aa jap dalam beberapa hari nih.

Moral :
Jangan la korang memandai je on9 time2 tgh hujan lebat.Kilat2 tuh aa yg bisa meranapkan, leh kena eletrik shock kat pc korang.Nasib baik moderm aku x kene.Huhu... :(

Modal tinggi gak la nk repair2 2 mende ala nih...Baru tgh nak stanbye kumpul sen nk rilis zine...Xpe2 ade hikmah disebalik semua kejadian nih.

Info Lutut :
Err kelmarin aku dapat surat pembaca lagi.Surat tuh dari Sepang.Aku nak taip surat tuh aku leh lupe lak nk bawak surat tuh sekarang.

Buat pembaca2 dan scenister semua.Teruskan ngan menghantar2 surat2 anda, nak ajak trade ke, nak order ke or whatever la...Ikut logik dan kemampuan aku aa nk melayan surat2 korang nih cmner.Gerenti aku layan nyerr.Teruskan ngan mengantar surat k...

No comments: