Saturday, November 15, 2008

SURAT PEMBACA

Salam...

Hail bro! (hail too huhu :P -ed) Askwhat tulis sini.Pa khabar? Harap oklah ye.Ok aku kat sini aku copykan ko 8 (zine and newsletter).Harap ko suka.Ok sebagai balasan aku nak zine yang ko release termasuk artworkzine tuh.Pastue ko copyla pape zine lain.Harap2 nya setimpal dengan dengan apa yang aku bagi k.Acctually aku baru start buat zine.Nama Al-zannahk Chapter 1 akan release tak lame lagi.So tunggu k.Ada free compilation cdr band2 yang aku interview and beberapa band lain.

Ok sampai disini dulu kot.Aku tunggu package ko pulak.W'salam...

P/s : if nak beli promo cd band aku gtahu k.RM10
(termasuk post exspress)

Info Lutut :
More surat pembaca lagi...kenapa aku post kat sini err sebab ini tandanya aku menghargai sesiapa sahaja yang menghantar surat kat aku...Moga kite akan bertemu juga dengan pengirim2 surat di suatu hari nanti. :)

No comments: