Thursday, November 13, 2008

SURAT PEMBACA

Akum Bro!!!

Aku Man dari Melaka.Aku adalah seorang yang gemar membaca tak kira apa sahaja zine yang ada di pasaran, dan aku harap ko akan teruskan (ade perkataan yg aku tak paham nih??-ed) Ko yang dapat memberi info kepada kawan2 yang di luar.

Aku harap kalau untuk 2nd issue nanti (dah rilis) kau dapatlah sms / call aku k.

Alamat aku :
M Azman
Lot 941, Jalan Setulang,
Daeng, Pulau Gadong
75200, Melaka


Jwp :
W'salam hehe terharu lak ko antar surat kat aku dan dah siap2 order untuk 2nd issue nih.Oh Yeahh bagus teruskan usaha anda membaca zine2 buatan tangan tak kira dari luar ke atau tempatan punyer.Tapi buku2 berilmiah jangan ko tak baca lak.Teruskan membaca dan berfikir hehe... :P

Sure...Pastinya aku akan teruskan memberi maklumat tentang apa sahaja yang terhidang kat scene U/G kat negara kita nih dan tak lupa juga aktiviti2 yang berlaku atas kemampuan aku.Dan bila dah rilis je R.E zine 2nd issue ko lah org yang aku contact nanti hehe ;P

Note :
1-Ade lagi surat2 yang aku dapat.Nanti aku postkan kat sini...
2-Surat nih baru sampai petang tadi... :)

No comments: