Sunday, November 9, 2008

Revolusi '48 (2008) documentary trailer

Ohh yeahh!!! Fahmi Reza datang lagi dengan episode sejarahnya kali nih iaitu 'REVOLUSI 48'.Nanti aku story balik sebab aku baru je tengok whole storynyer kat event sosialis semalam.Pelbagai wakil sosialis2 yang hadir dari Sweden, Australia, Venizuela, Pakistan, Nepal, Singapura, Indonesia dan lain2.

Ketika menulis entri nih, aku kat luar kawasan nih.So agak sukar untuk menulis lebih lanjut tentang video nih dan rampaian2 event sosialis semalam.Tapi yang pastinya aku dan gang2 semua dah pon memborong buku2 kegemaran keluaran dari Gerak Budaya Enterprise.

Ade banyak cerita yang aku leh kongsikan bersama ngan korang nih.Tapi bukan sekarang k hehe...Jap lagi atau esok siang korang masuk balik tau tengok la kalau aku rajin hehe...Apa pon korang musti tonton / cari filem2 sejarah yang berlainan ngan stail pemerintah.Termasuklah buku2 teks sejarah kat sekolah hehe... :P

"LET'S BE REALISTIC AND DO THE IMPOSIBLE" -Che Guevara (Pejuang Kemerdekaan Cuba)

No comments: