Friday, November 14, 2008

MOM ON STRIKE (2008) DEMO RM8

Menarik, catchy, klasik, retro / pop, crossover punk or whatever...3 buah lagu experimentalis yang disusun melalui gubahan musik dan juga vocalnya bisa membuatkan korang berhangguk, mengoyangkan kepala (maksud aku berdansa hehe-ed) Kita leh dengar sendiri part2 yang berlainan sesama sendiri gitar, bass dan drum serta vocal 'scream' Jasmine begitu ironik bisa menjolok ruang telinga kalian semua.Tak percaya saksi dan dengarkan sendiri sample dan demo diorang di www.myspace.com/momsonstrike. Satu lagi kugiran yang bermain style begini ialah Nao.(maksud aku lebih kuranglah-ed) kalau influnce dari luar kire leh gak aa follow stail The Kinison.
Lirik2nya hanya berkisarkan tentang personal human conflict, perspektif berlawanan tentang kaum wanita (size xl) dan lain2.Namun begitu, aku tak puaslah pulak layan 3 lagu je.Xpe2 tunggu diorang bikin lagu2 yang best2 lagi.

Demo nih tak disertakan alamat tapi kalau kalian ingin berinteraksi dengan salah satu line-upnya pergilah contact vokalisnya di http://jasminelynn.blogspot.com/

Info Lutut : Demo nih aku dapat mase bulan 3 harituh...kredit to Cikin

No comments: