Tuesday, July 29, 2008

BAWAHTANAHCOMICZINE 06 / DRAMA OF THE MONTH

Drama of the month nih diambil dari Bawahtanah Comic Fanzine (2006). Ternyata waktu itu aku hanya menggunakan teknik cut n paste aja utk menghasilkan kotak dialog.Apa pun aku harap kalian mengerti mesej yang ingin disampaikan dalam drama nih.Aku juga sedia maklum bahawa ini merupakan hasil experimen aku yang agak gagal juga.Tapi sekurang-kurangnya aku belajar sesuatu dari situ.Apa pun aku berasa bangga dengan usaha aku yang tidak seberapa ni-ed (Sila klik ke pic nih untuk kadar yang lebih detail)

m/s 1

ms 2

ms 3

ms 4

ms 5

ms 6


Semoga terhibur dan maafkan lah kalau ada yang tersinggung atau ada yang tak paham.Buat2 paham aje sudey hehe (for typing error)...Enjoy yaa!!! AmBu

6 comments:

Anonymous said...

best2..tp dialog x brape syok la..byk typing error.
tp x pe.komik yg baru pny nnt aku tau ko msti wat lg gempak pny kan..
waa..x sabar la..
ngee..
:)

R.E zine said...

aa...mau x typing error...

Dah aku buat sengsorang... pulak tuh dia ade dateline untk gig mase bulan julai...aku da sedaya upaya da check berulang-ulang kali...tapi still silap gak hehe...:P

Apa pun hope ko ngerti...

LAgi satu stroke sebegini tidak akan digunakan lagi...That's y aku musti letak gak kat sini bagi menghargai step2 yg telah aku lalui dlm bidang lukis2 kartun nih

ngeh3 :P

Apa pon ko enjoy tak fied...sabar ajelah nanti aku musti letak gak nanti yg cantek2 nyer...Aku janji :P

Anonymous said...

kes chenta ke..?
no komen aa.
huhu

R.E zine said...

Err...no komen...trimas kerna no komen :)

Anonymous said...

(Sila klik ke pic nih untuk kadar yang lebih detail)

ni pasti ditujukan utk niza..
hahaha

R.E zine said...

haha yelahh iskisk...:P